Bir şiir meselesi..



 Bir şiir meselesi..

Aklımdan bir sayı tutuyorum kafam karışıyor, bazen bir eksiğini bazen de bir fazlasını seçiyorum. Şansa ne denk gelirse beni nereye götüreceğini bilmeden kapağı açıyorum ve yola çıkıyorum. İnsanoğlu topraktan geliyor, kağıtta. Ne yani biz de kağıttan mıyız o zaman? Ne saçmalıyorum yine bu saatte acaba? Bugün bir post çıktı karşıma ‘Sevdiğin kişi seni sevmiyorsa, kavuşamıyorsan ölüp, bitme. Nasıl bütün şiirler sana yazılmadıysa, o insanda senin için yaratılmamıştır demek ki.’ Şiirler hep birine mi yazılır? Kavuşamayanca aşk olur diyorlar ya aşkta şiirin mürekkebi mi yoksa? Ölçü, kafiye bilmem ben en azından tercih etmem, dümdüz dökerim ne var ne yoksa içimde, serbest ruh bizimkisi. Satırlardan dolsun taşsın, prangalar vurulmasın bizimkine. İnce bir iç boşaltma meselesi aslında bu. Bazen kendimi son düzlükte hissediyorum, bitti bitecek sanki derken bir bakıyorum sil baştan yeniden yaşıyorum her şeyi. Fakat bu kısır döngü dediğimiz her şeyi hep aynı baştan değil her zaman farklı bir ben olarak her zaman farklı adımlarla hep daha başka şeyler öğrenerek. İnsanlar yorulmuyor mu diye düşünüyorum ama hep aynı şeyleri konuşmaktan hep aynı şeyleri yaşamaktan.. Tek bir ‘neden?’ sorusunun hayatlarında farklı yollar katabileceğini inkar edercesine kocaman bir kısır döngüye girme isteklerini, mutluluğu ellerinin tersiyle itercesine davranmalarına gerçekten anlam veremiyorum bazen. Eleştirmiyorum aslında çünkü yakın bir zamana kadar ben de bir çok soruyu soramıyordum kendime. Çünkü her şeyin bir vakti olduğu gibi elbette insanların bazı soruları sorması için de o zamanlarının gelmesi gerekiyor ve evet yine çıktığımız nokta “Her nasip vaktine esirdir.”... Nasibimiz hep mutluluktan yana olsun ...

#şiir #şair #nesir #düzyazı #kadıköy #sahil #istanbul #çiçekçi #çiçekçikız #birşiirmeselesi #benimkadrajim #illustration #caligraphy #sanat #foto #benimkadrajimdan #picsart #in #trt #camping #anime #deniz #gül #edebiyat #edebisözler #müthişpsikoloji #travelphoto #artofinstagram #book

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şiir/Milyon Kere Ayten

YAHYA EFENDİ TEKKESİ

İYİLEŞMEYİ İSTEMEK..