Yeni bir şey öğrendim.


 


    Yeni bir şey öğrendim. Ben şimdiye kadar “Ben ne istediğimi biliyorum ama en çokta ne istemediğimi biliyorum.” derdim. Ne yanlış bir cümle kuruyormuşum aslında. Her zaman isteklere, niyetlere, dileklere ve bunları en olumlu ve umutlu bir şekilde dillendirmek ve kendime çekmek varken istemediğim şeylere odaklanıp, negatif ve olumsuz noktaları merkez ediniyormuşum meğerse. Ama artık bitti.💕 Sadece pozitif ve umutlu cümleler var. Hayallerimle ben hayatıma hep güzellikleri çekiyorum. Ve tüm mucizeler beni buluyor... Elimde olan ve bana gelecek olan tüm maddi-manevi rızık ve imkanlarım için Şükürler Olsun...

Not: Okuyana önerim 😊 her gün 3 şey için şükret.

1- fiziksel bir özelliğin için ( nefes alabildiğim için, göğü görebildiğim için, yeteneklerim için vs.)

2- maddi bir imkanın için ( satın alabildiğiniz herhangi bir şey için, uyandığınız sıcak eviniz için vs.)

3- manevi bir noktan ya da duyguların için ( inandığım için, ibadet edebildiğim için, akıl sağlığım yerinde uyandığım için, sevdiğim ve sevildiğim için, saygı duyulan biri olduğum için vs.)

Mutlu olmak için şükretmek ve imkanlarla yetinmek ilk ve en büyük adım. 🤗

#üsküdar #kuzguncuk #nailkitapevi #kahve #çay #arkadaşlıkdostluk #muhabbet #çekimyasası #olumlama #şükür #kitap #kitapcafe #serbestyazı #benimkadrajim #cekimecikiyoruz #neoluyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şiir/Milyon Kere Ayten

YAHYA EFENDİ TEKKESİ

İYİLEŞMEYİ İSTEMEK..