Şu sahte aşklara inat çok sahi sevdim..

 





 Ben seni ;örselenmiş bir yürekle sevdim. incinmiş duygular,güvensiz bir kalple sevdim. ben seni ;kendime dönmüşken,yalnızlığı yüceltirken,acıyı kutsarken sevdim. ben seni ;aşka tövbeliyken, "Vebali boynuma "dedim yemini bozdum da sevdim. Ben seni ;"korkuların canı cehenneme "deyip,yeniden kırılmayı göze aldım da sevdim. ben seni ;oluru yokken,imkansızken,o bildik inadımla,sonsuz aşka inandım da sevdim. ah sevgili, bilmiyorsun .şu yalan dünyaya . Şu sahte aşklara inat çok sahi sevdim..


@veicimdesin

#istanbul #beşiktaş #karaköy #kabataş #an #pozitifdüşünce #olumlama #olumludüşünce #erildişilenerji #dişilenerji #müthişpsikoloji #andakal #andakalmak #akıştakal #pozitifenerji #meditasyon #meditatifyolculuk #teslimiyet #tevafuk #manevieğitim #velet #masal #kabataştramvay #marmaray #sirkeci #köfn #bitekbenanlarım


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şiir/Milyon Kere Ayten

YAHYA EFENDİ TEKKESİ

İYİLEŞMEYİ İSTEMEK..