İnanmak mühim azizim.. Şükürler olsun..

  


  Ne büyük nasip meselesi Ona tam teslimiyet. Hiç şüphe etmeden inanmak ve teslim olmak… İnsanı nasıl bu kadar mutlu edebilen ve doyurabilen bir duygu inanın anlamak bazen güç olabiliyor bana. Ne istediğini bilmek, nasıl istediğini bilmek ve ettiğin duaların kabul olduğuna inanmak ne şahane bir his. Zaten teslim olmasak, inanmasak kabul olduklarına nasıl mümkün olabilirler ki? İnanmadığımız bir şey nasıl gerçek olabilir?

O yüzden ben varlığı, birliği ve tekliği yüce olan ‘Ol!’ deyince olduran bir Rabb’e inandım, iman ettim.. Ve inanıyorum ki O benim tüm dualarımı kabul etti.💕 İnanmak mühim azizim..
Şükürler olsun..

#istanbul #üsküdar #yollarda #mihrimahsultan #mihrimahsultancamii #payedarkahve #merdiven #benimkadrajim #benimgozumden #şiir #edebiyat #sözler #dizi #denemeler #serbestetkinlik #serbestyazar #mutluyumçünkü #müthişpsikoloji #birsanabirdebana #babazula

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şiir/Milyon Kere Ayten

YAHYA EFENDİ TEKKESİ

İYİLEŞMEYİ İSTEMEK..