MUTSUZ DEĞİLİM AMA MUTLU DA DEĞİLİM :)

     Ülke ülke gezip mirasçılarını buldu Sent Antuan Kilisesi'ni satışa ...


 Ne büyük ikramdı insana anlaşılabilmek. Ne büyük lütuftu, hediyeydi... 7 milyar insanın nefes aldığı şu kocaman yer yüzünde farklı diller, ırklar, yaşamlar olmasına rağmen ve aynı dili kullanan milyonlarca insan olmasına rağmen birbirini anlayamamak ve anlaşılamamak ne kötü bir durum değil mi? Yoruluyor insan kendini anlatmaya, nedenlerin, sebeplerinin cevaplarını vermeye çalışmaktan. Bazen yeni insanlar tanımak istiyorum, farklı yüzler görmek, onlarla hoş sohbetler etmek, kendi fikirlerimi, düşüncelerimi onlarla paylaşmak... Ama tanıtmak değil asla kendimi, yeni birisiyle baştan aşağıya tanışmak yorucu geliyor artık. Onların kafalarında verdiğim cevaplara, kurduğum cümlelere göre oluşan bir özgeçmiş dosyası istemiyorum. Ya sadece kısa sohbet anları oluşturan insanlar olsun ya da beni zamanla tanımaya hazır olacak insanlar çıksın karşıma. Nazım bir şiirinde diyor ya;
 ‘Ben artık şarkı dinlemek değil,
 Şarkı söylemek istiyorum.’diye. 
Aynen öyle bir noktada, ben artık kendimi anlatmak değil anlaşılmak istiyorum. Kafalarda kurulan düşüncelerden, önyargılardan, bulaşılan hayatlardan her şeyden uzak sadece ben olarak yaşamak istiyorum. Mutsuz muyum? Asla, sadece mutlu olmak istiyorum. Belki her gün şükretmeye devam ettiğim milyon tane şeyim var ve bunlar için her gün şükür etmeye tekrardan devam edeceğim.  Ancak istemek, daha çok istemek aç gözlülükle değil, körü körüne değil, cahilce değil... Duayla, minnetle, umut ederek daha güzel günler görmeyi hayal ederek dualara devam etmek.
Bir gün neye üzüldüğümü unutacak kadar mutlu olmak... 
Bugünümün duası budur. 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şiir/Milyon Kere Ayten

YAHYA EFENDİ TEKKESİ

İYİLEŞMEYİ İSTEMEK..